-->
Gürkan Çoban 12 Ocak 2014 Pazar

Bu sezon şampiyonluktan başka bir şey düşünmediklerini belirten Baroni, “5 yıldır Türkiye'de futbol oynuyorum. Türk pasaportuna sahip olursam, bu bana gurur verir. Çünkü gerçekten bu ülkeyi ve insanlarını, çok seviyorum” dedi

http://fotocdncube.fanatik.com.tr/news/658x370/2014/01/11/fft104mm2727303.jpg

Fenerbahçe’nin Brezilyalı futbolcusu Cristian Baroni, dün basın mensuplarıyla bir araya geldi. Çok sıkı bir şekilde ikinci devreye hazırlandıklarını vurguyayan Brezilyalı futbolcu, takımdaki rekabetin kendileri adına motivasyon kaynağı olduğunu belirtti. Bununla ilgili olarak Baroni, “Takımı daha ileriye götürmek ve amacımıza ulaşmak için bize bir motivasyon sağlıyor. Birinci günden beri bu rekabet Fenerbahçe’nin başarısını öne çıkaran bir faktör. Şampiyon olmak için birbirimize kenetlendik. Hocamız Ersun Yanal, oyuncularla iletişim anlamında çok özel biri. Herkesle tek tek ilgileniyor. Zaman zaman takım halinde konuşmalar yapıyor ve bizim performansımızı kritize ediyor. Bakıldığında bu konuşmalar bize çok yardımcı oluyor. Her oyuncunun takıma ne kadar katkı verebileceğini çok iyi biliyor” yorumunu yaptı.

‘Hatadan ders alıyorum’
Yanal’ın, hata yaptığı zaman hemen kendisiyle konuştuğunu ve bundan ders aldığını belirten tecrübeli oyuncu, Türkiye’yi ise çok sevdiğini söyledi. Baroni, “Burada 5 yıldır futbol oynuyorum. Türk pasaportuna sahip olursam bu bana gurur verir. Birçok Türk arkadaşım var. Türk insanıyla çok iyi paylaşım içindeyiz. Tabii ki yabancı bir ülkede 5 yıl oynamak zor. Ama bakıldığında tabii ki de Türk pasaportunu elde edersem benim için mutluluk kaynağı olur. Çünkü gerçekten Türkiye’yi ve Türk insanını seviyorum” ifadelerini kullandı.

‘Baskıyı rakipler yaratmaz’
“8 puanlık fark, takımda bir baskı yaratıyor mu?” sorusuna ise Baroni, “Fenerbahçe gibi büyük ve milyonlarca taraftarı olan bir kulüpte olunca üzerinizde baskı oluyor. Bize baskıyı diğer takımlar değil, taraftarımızın beklentileri getirebilir. Biz şu anda lideriz. En iyi şekilde sahaya çıkıp, en iyi oyunumuzu her maç ayrı ayrı göstereceğiz. Tek amacımız olan şampiyonluğu elde edeceğimizi düşünüyorum. Diğer inanların ne konuştuğu bizim için önemli değil. Biz sadece sahaya çıkıp oyunumuzu göstererek şampiyonluğa ilerlemek istiyoruz” yorumunu yaptı.

Kaynak : Fanatik

Bu yazı ; Gürkan Çoban Tarafından yazılmış olup, kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS 2.0 . ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!

0 komentar for " Baroni: Türk pasaportu bana gurur verir "

Leave a reply

Puan Durumu

Web'de Yeni Dönem , Güncel Paylaşımlar.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı